Info linija:: 023/589-660
Podrška internet prodaje: 063/ 589-559
08h – 14h radnim danima
- Reklamacija usled neispravnosti robe
Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku molimo vas da nas kontaktirate. Molimo vas da račun i garanciju obavezno čuvate dok traje garantni period jer bez njih nećete moći da ostvarite uslove iz garancije.
Pri podnošenju reklamacije od strane korisnika neophodno je popuniti Obrazac za odustanak.
U slučaju da reklamirani proizvod nismo u mogućnosti da zamenimo novim zbog rasprodaje zaliha izvršićemo vam povrat novca na isti način na koji ste nam uplatili.
- Reklamacija ukoliko je došlo do loma ili oštećenja pošiljke u isporuci
U slučaju da korisnik usluga Post expressa ( kupac) želi da ostvari naknadu štete dužan je da pošti podnese pisani zahtev za naknadu štete. Uz pisani zahtev korisnik dostavlja i :
Zapisnik o neispravnosti pošiljke i primerak adresnice, u slučaju da se zahtev odnosi na:
1) potpuno oštećenje pošiljke
2) oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke
Trgovac je u obavezi da učestvuje u postupku za mirno rešavanje potrošačkih sporova pred nadležnim telima.
NAPOMENA:
Zapisnik o neisprvnosti pošiljke se sačinjava u odredišnoj pošti primaoca i može se sačiniti po službenoj dužnosti na zahtev primaoca ako je neispravnost pošiljke primećena prilikom ili nakon uručenja. Ako je neispravnost primećena nakon uručenja pošiljke, primalac je u obavezi da priloži i izjavu koju dobija i potpisuje u pošti.
Rok pokretanja reklamacije Post expressu zbog oštećenja sadržaja je odmah prilikom uručenja ili najkasnije narednog radnog dana ( u roku od 24h). U tom slučaju se u dostavnoj pošti , komisijski, sačinjava zapisnik o neispravnosti pošiljke.